تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

چگونه مهارت های ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

موضوع مقاله: چگونه مهارت های ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

هدف مقاله: آشنایی با روش های تقویت ریدینگ

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیشنهاد تیک آیلتس: اگر می خواهید به راحتی به مقالات ما در زمینه تقویت مهارت ریدینگ دسترسی داشته باشید می توانید روی لینک های زیر کلیک  کنید.

چگونه ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

یک روش موثر برای تقویت ریدینگ

3 روش برای تقویت ریدینگ



مقدمه

مقدمه مقاله چگونه ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

دوستان و زبان آموزان عزیز سلام. خسته نباشید. امیدوارم از یادگیری زبان انگلیسی لذت برده باشید. 

امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم راهی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از ان می توانید هم ریدینگ خود را بهبود ببخشید و هم می توانید یک سرگرمی مناسب برای خود پیدا کنید. 

همان طور که در مقاله های قبلی هم بیان کرده ایم یکی از روش هایی که باعث تقویت ریدینگ می شود، ایجاد عادت روزنامه خوانی در خودتان است. روزنامه های متن های قوی دارند و می توانید با مطالعه کردن آن ها عبارات و کلمات مهم و پرکاربردی را یاد بگیرید. امروز هم می خواهیم به شما روزنامه ای را معرفی کنیم که می تواند شما را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی یاری کند. 


روزنامه گاردین

روزنامه گاردین یکی از بهترین منابعی که است که می توانید از آن استفاده کنید. این روزنامه تمامی اخبار مهم جهان را در دسته بندی ها و موضوعات مختلف پوشش می دهد. بنابراین شما می توانید متن های مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن ها را مطالعه کنید. اما هدف امروز ما صحبت کردن درباره روزنامه نیست. بلکه می خواهیم شما را با سایت گاردین آشنا سازیم. 

تهیه کردن روزنامه گاردین همیشه ممکن نیست. حتی ممکن است نتوانید ان را در ایران پیدا کنید. اگر هم پیدا کنید، حمل کردن و مطالعه کردن آن در همه جا ممکن نخواهد بود. بنابراین باید از روشی استفاده کنید که این مشکلات را در پی نداشته باشد. بهترین کار این است که تلفن همراه خود را بردارید و به سایت گاردین مراجعه نمایید. در آن جا نه تنها می توانید روزنامه گاردین را پیدا کنید، بلکه می توانید به متن های روزنامه ی روزهای گذشته هم به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

سایت گاردین دسته بندی های مختلفی دارد که می توانید دسته بندی مورد علاقه خود را از آن جا انتخاب کنید. مطالعات و تحقیقات دانشمندان نشان داده است که با خواندن موضوعات مورد علاقه خود می توانید یادگیری بهتری داشته باشید. 

اگر می خواهید خود را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنید، مطالعه کردن روزنامه های انگلیسی زبان از جمله گاردین می تواند کمک بسیاری در زمینه تقویت مهارت های زبان انگلیسی شما داشته باشد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد