تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

2 روش برای تقویت اسپیکینگ

موضوع مقاله: دو روش برای تقویت اسپیکینگ

هدف مقاله: آشنایی با روش های تقویت اسپیکینگ

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

 مقالات مرتبط تیک آیلتس: اگر می خواهید مقالات بیشتری در زمینه تقویت مکالمه انگلیسی بخوانید می توانید روی لینک ها کلیک کنید.

در اسپیکینگ آیلتس با چه لهجه ای باید صحبت کنیم؟

یک راهکار ساده برای داشتن مکالمه بهتر

یک روش جالب برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

یک روش مهم در تقویت اسپیکینگ



مقدمه 

دوستان و زبان آموزان عزیز سلام. امیدوارم خوب و برقرار باشید. 

امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم درباره نکاتی صحبت کنیم که با استفاده از آن ها و تمرین و تکرار می توانید مهارت های زبانی خود را بهبود ببخشید. مکالمه کردن یکی از مهم ترین بخش های زبان انگلیسی است. بیشتر زبان آموزان فقط برای یادگیری این مهارت به کلاس های زبان می روند. اگر می خواهید این مهارت خود را به خوبی تقویت کنید باید تمرین های مناسب و پرتکراری را انجام دهید. 

همان طور که می دانید مهارت اسپیکینگ مهم ترین مهارت در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی است. بنابراین برای تقویت و یادگیری آن باید زمان نسبتا زیادی را اختصاص دهید و تمرین های زیادی انجام دهید.

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چه تمرین هایی برای تقویت اسپیکینگ مناسب است؟ ما در این مقاله می خواهیم دو تا از این تمرین ها و روش ها را با شما در میان بگذاریم.


1. کلمات زیادی یاد بگیرید

یکی از فاکتور های مهم در داشتن یک مکالمه خوب و موفق این است که کلمات کافی در هر زمینه ای را یاد داشته باشید. اگر شما گرامر ها را یاد داشته باشید، باز هم نمی توانید یک مکالمه صد درصد خوب را ارائه دهید. زیرا شما نیاز دارید تعدادی کلمه به همراه آن گرامر ها استفاده نمایید. پس می توان نتیجه گرفت که یادگیری کلمات و لغت های زیاد به اندازه یادگیری گرامر ها مهم و حیاتی است.

برای شروع، می توانید کلماتی درباره موضوع های مهم را پیدا کرده و آن ها را به خاطر بسپارید. برای انجام این کار می توانید از دیکشنری استفاده کنید. یکی از بهترین دیکشنری هایی که میتوانید آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید، دیکشنری LDOCE و یا همان LONG MAN است. این دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است و اگر نمی توانید هنوز معنی کلمات را به انگلیسی متوجه شوید می توانید به جای این دیکشنری از دیکشنری های انگلیسی به فارسی استفاده نمایید. اما ما به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم که از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. زیرا این کار باعث می شود که یادگیری عمیق تر و بهتری داشته باشید. با انجام این کار می توانید آشنایی بیشتری با زبان انگلیسی پیدا کنید و متن ها را بهتر متوجه شوید.

 



هر کلمه ای را که پیدا میکنید، آن را در دفتر یا دفترچه خود یادداشت کنید. سعی کنید تا حد امکان نوع آن را هم بنویسید. یعنی بنویسید که این کلمه فعل است یا اسم است یا صفت است یا...... این کار می تواند به شما در آینده یعنی زمانی که می خواهید در یک آزمون معتبر شرکت کنید کمک شایانی کند.در کنار خود کلمه باید ترکیبات آن را نیز یادداشت کرده و یاد بگیرید. با این کار می توانید اطلاعات کامل تری نسبت به لغات انگلیسی داشته باشید.

یادگیری و یادداشت کردن لغات انگلیسی اصول و روش های گوناگون و زیادی دارد که نمی توان آن ها را در یک مقاله جا داد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که مقالات بعدی ما درمورد یادگیری کلمات را نیز مطالعه فرمایید.


2. کلماتی که پیدا می کنید را در جمله استفاده نمایید

گاهی اوقت شما کلمه ای را می بینید که معنی آن را نمی دانید. سپس معنی آن را در فرهنگ لغت پیدا کرده و آن را حفظ می کنید. ولی نمی دانید چگونه باید از آن استفاده نمایید. این مشکل بزرگی است. زیرا اگر در آزمون ایلتس از کلمه ای به شیوه نادرست استفاده کنید، قطعا از شما نمره کسر خواهد شد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که یادگیری چگونگی استفاده از کلمات نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

حال شاید از خود بپرسید چگونه باید این مهارت را یاد بگیریم؟



برای این که دیگر این مشکل را نداشته باشید باید قبل از شرکت در آزمون تمرین های مربوطه را انجام دهید. برای مثال می توانید زیر معنی هر کلمه در دفترچه خود، جمله ای بسازید و از ان کلمه در جمله استفاده نمایید. این کار به شما کمک می کند تا همیشه چگونگی استفاده از آن کلمه را به خاطر داشته باشید.

این جمله ها را می توانید از خودتان بسازید. این کار به شما کمک میکند تا در یادگیری و استفاده از گرامر ها نیز پیشرفت کنید. اما باید دو نکته را به خاطر داشته باشید.

1. اگر جملات شما دارای اشتباهات گرامری باشند شما ان کلمه را برای همیشه اشتباه استفاده میکنید و ممکن است هیچ وقت هم متوجه اشتباه خود نشوید. پس بنابراین در ساخت جملات دقت داشته باشید.

2. اگر در ساخت جملات خود مطمئن نیستید و به درست بودن آن ها شک دارید، می توانید از مثال های دیکشنری استفاده کنید. در دیکشنری های هوشمند برای هر کلمه مثالی وجود دارد که می توانید از آن برای یادگیری استفاده نمایید.

 اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تقویت مکالمه انگلیسی کسب کنید می توانید مقاله یک روش برای تقویت مکالمه انگلیسی را بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد