تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

در اسپیکینگ آیلتس باید با چه لهجه ای صحبت کنیم؟

موضوع مقاله: در اسپیکینگ آیلتس باید با چه لهجه ای صحبت کنیم؟

هدف مقاله: آشنایی با روش های صحیح مکالمه در آزمون آیلتس

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیشنهاد تیک آیلتس: -


مقدمه

دوستان و همراهان عزیز و همیشگی تیک ایلتس سلام. امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید و از یادگیری زبان انگلیسی نهایت لذت را ببرید. امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم نکاتی را به شما یادآوری کنیم که می توانید با استفاده از آن ها کار خود را در بخش مکالمه آزمون آیلتس ساده تر کنید. هم چنین اگر این نکات را با دقت مکالمه کنید می توانید تمرین های آماده سازی خود را برای آزمون آیلتس مختصر و مفید تر انجام دهید.

همان طور که می دانید بخش مکالمه ازمون آیلتس یکی از بخش هایی است که دانش آموزان روی آن تمرکز زیادی می کنند. تمرین هایی زیادی در این زمینه انجام می دهند. تلاش زیادی می کنند تا بتوانند خود را به بهترین شکل ممکن برای شرکت در آزمون اماده کنند. اما گاهی اوقات از روش هایی استفاده می کنند که برای یادگیری و تقویت مهارت های زبانی مناسب نیستند.

امروز می خواهیم در این مقاله به یکی از بزرگترین اشتباهات زبان آموزان بپردازیم. گاهی اوقات دانش آموزان زمان خود را برای یادگیری چیزی هدر می دهند که اصلا نیازی به یادگیری آن ها نیست.


در بخش مکالمه باید از چه لهجه ای استفاده کنیم؟

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که با چه لهجه ای باید در آزمون آیلتس صحبت کنیم؟

اگر دارید خود را برای آزمون آیلتس آماده می کنید حتما تا کنون لهجه های مختلف زبان انگلیسی را شنیده اید. شاید بعضی از اوقات در حین گوش دادن به لهجه های دیگر حتی متوجه نشوید که چه چیزی گفته می شود. به همین دلیل این نگرانی برای شما پیش می آید که اگر در آزمون ایلتس مجبور شویم به لهجه های دیگر گوش دهیم چه باید کنیم؟  یا این که اگر از ما خواسته شد به لهجه ی دیگر صحبت کنیم چه کاری باید انجام دهیم؟

بگذارید خیالتان را راحت کنیم. در بخش مکالمه آزمون آیلتس نیازی به لهجه های بریتانیایی، استرالیایی، کانادایی، ایرلندی و .... ندارید. در بخش اسپیکینگ آیلتس لهجه اهمیتی ندارد. یعنی با استفاده از لهجه بریتانیایی به شما نمره ای اضافه نمی شود و با لهجه آمریکایی هم نمره ای از شما کسر نمی شود.

در اسپیکینگ آیلتس فاکتور های دیگری وجود دارد که نمره شما بر اساس آن ها محاسبه می شود. بنابراین لهجه ی شما تاثیری در نمره شما ندارد. بعضی از دانش آموزان خود را رنج می دهند تا به لهجه بریتانیایی صحبت کنند. کاری که تقریبا نشدنی است!

اگر می خواهید لهجه بریتانیایی را یاد بگیرید مشکلی ندارد. اگر به این لهجه علاقه دارید می توانید با استفاده از روش های درست و صحیح آشنایی بیشتری با این لهجه پیدا کنید. اما نباید در تمرین های آماده سازی خود برای آزمون آیلتس زمان خود را برای یادگیری این لهجه اختصاص دهید. زیرا اصلا به شما کمک نمیکند و باعث می شود زمان که گران بها ترین چیز شماست را از دست بدهید.

در بین لهجه های زبان انگلیسی، بریتانیایی بیشترین محبوبیت را دارد. گرچه که لهجه های زیادی در زمینه زبان انگلیسی وجود دارد، اما یادگیری هر کدام از آن ها می تواند کار چالش برانگیزی باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم در صورت علاقه داشتن به آن ها، پس از آزمون آیلتس به یادگیری آنها بپردازید.

در مقالات بعدی سعی می کنیم تا شما را با لهجه های زبان انگلیسی بیشتر آشنا کنیم.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد