تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

2 روش برای تقویت لیسنینگ آیلتس

موضوع مقاله: 2 روش برای تقویت لیسنینگ آیلتس

هدف مقاله: آشنایی با روش های تقویت لیسنینگ آیلتس

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

 پیشنهاد تیک آیلتس: اگر می خواهید دسترسی راحت تری به مقالات ما در زمینه لیسینینگ داشته باشید می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید. 

چگونه نمره بهتری در لیسینینگ آیلتس کسب کنیم؟

راهکاری جذاب برای تقویت لیسینینگ

یک روش موثر در تقویت لیسینینگ


مقدمه  

دوستان و همراهان عزیز سلام. امیدوارم خوب و برقرار باشید. 

امروز در یکی دیگر از مقالات آموزشی می خواهیم روش هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از ان ها می توانید مهارت های شنیداری خود را تقویت کنید. 



همان طور که قبلا هم بیان کرده ایم، لیسنینگ بخشی از آزمون آیلتس است که می توانید از آن به راحتی نمره خوبی کسب کنید و با استفاده از این نمره می توانید کسری نمره بخش های دیگر را جبران کنید. 

آماده اید؟ بیاید شروع کنیم.


نکته مهم در بخش لیسنینگ آیلتس
در بخش لیسنینگ آزمون آیلتس نکته بسیار مهمی وجود دارد که معمولا بیشتر زبان آموزان و شرکت کنندگان آزمون آیلتس به آن توجه نمی کنند. گاهی اوقات زبان آموزان حتی از این نکته با خبر هم نیستند. 

نکته مهم این است که در آزمون آیلتس فایل صوتی فقط یک بار برای شما پخش می شود. معمولا زبان آموزان در تمرین های آماده سازی خود چند بار به فایل صوتی گوش می دهند و یا آن را به جلو یا عقب می برند. اما در آزمون آیلتس چنین اتفاقی نخواهد افتاد. 



در آزمون آیلتس شما یک بار به فایل صوتی گوش می دهید و باید با توجه به آن به سوالات پاسخ دهید. پس اگر به یک بار گوش دادن عادت نداشته باشید و مطلب را به خوبی متوجه نشوید قطعا نمره ارزشمند این بخش را به راحتی از دست می دهید. 

 برای این که به چنین شرایطی عادت کنید باید تمرین های مناسب و مربوطه را انجام دهید. برای مثال در خانه سعی کنید فقط یک بار به سخنگو گوش دهید. یا سعی کنید آن را به عقب و جلو نبرید. سعی کنید به لهجه های مختلف از جمله بریتانیایی گوش کنید. 

با انجام این کار می توانید خودتان را برای شرایط غیرقابل پیش بینی آزمون آیلتس به خوبی آماده کنید و بهترین نمره را از این بخش آزمون دریافت کنید. 


فیلم های انگلیسی زبان تماشا کنید

یکی از بهترین منابعی که می توانید به آن برای یادگیری و تقویت مهارت های لیسنینگ مراجعه کنید فیلم های سینمایی و سریال های انگلیسی زبان است. اگر بتوانید مکالمه ها و دیالوگ های فیلم ها را به خوبی متوجه شوید قطعا در آزمون آیلتس هم به مشکل نخواهید خورد. 

اگر می خواهید این مهارت را در خود ایجاد کرده و آن را تقویت کنید، باید تمرین های زیادی انجام دهید. این به این معناست که باید فیلم های زیادی در زمان آزاد و استراحت خود  تماشا کنید. 



اگر نمی توانید مکالمه ها را به خوبی متوجه شوید می توانید از زیر نویس انگلیسی استفاده کنید. این کار را به شدت پیشنهاد می کنیم. زیرا با این کار نه تنها می توانید مکالمه ها را متوجه شوید بلکه می توانید املا و طرز نوشتن آن ها را نیز یاد بگیرید. 

اما باز هم مانند همیشه باید به نکته مهمی که همیشه به آن اشاره می کنیم دقت داشته باشید. همیشه باید محتوای متناسب با سطح خودتان دریافت کنید. بسیاری از استاد های زبان هم نمی توانند بعضی از فیلم ها را بدون زیر نویس انگلیسی و یا حتی فارسی تماشا کنند. بنابراین نتیجه می گیریم که هر فیلمی هم برای یادگیری زبان مناسب نمی باشد. 

در این جا ما چند سریال را به شما معرفی می کنیم که نه تنها می توانند به شما در زمینه مهارت های زبانی کمک کنند، بلکه می توانند سرگرمی خوبی نیز باشند. 

بعضی از این سریال ها کمی قدیمی هستند ولی می توانید آن ها را با بهترین کیفیت از اینترنت دریافت کنید. 

سریال هایی از جمله :

1. FRIENDS

2. HOW I MET YOUR MOTHER

3. BIG BANG THEORY

اگر به لهجه بریتانیایی علاقه دارید و می خواهید بیشتر با این لهجه آشنا شوید و آن را یاد بگیرید می توانید سریال SHERLOCK را نیز تماشا کنید. 


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تقویت لیسینینگ کسب کنید می توانید مقاله راه کار های تقویت لیسینینگ را مطالعه فرمایید.

یک روش جالب برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

موضوع مقاله: یک روش جالب برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

هدف مقاله: تقویت مهارت مکالمه 

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیشنهاد تیک آیلتس: اگر می خواهید به مقالات ما در زمینه تقویت مکالمه انگلیسی دسترسی داشته باشید می توانید روی لینک های زیر گلیگ کنید. 

در اسپیکینگ آیلتس با چه لهجه ای باید صحبت کنیم؟

یک راهکار ساده برای داشتن مکالمه بهتر

یک روش مهم در تقویت اسپیکینگ

یک روش برای تقویت مکالمه انگلیسی



مقدمه

دوستان و همراهان عزیز و ارجمند سلام.

امروز در یکی دیگر از مقالات آموزشی می خواهیم درباره روشی صحبت کنیم که می تواند روش جالبی برای یادگیری و تقویت مهارت های زبانی شما باشد. 

امروزه داشتن یک مکالمه خوب و قوی آرزوی افراد زیادی است. شاید در ابتدا یادگیری مهارت های اسپیکینگ یا همان مکالمه کردن برای شما بسیار سخت باشد. اما به مرور زمان و با انجام دادن تمرین های مناسب می توانید پیشرفت چشمگیری در زمینه زبان انگلیسی داشته باشید. 

همان طور که قبلا هم گفته ایم روش های بسیار زیادی برای تقویت اسپیکینگ وجود دارد. بیشتر زبان آموزان و شرکت کنندگان آزمون آیلتس با هدف داشتن مکالمه عالی زبان را می آموزند. 

افراد زیادی وجود دارند که می توانند به خوبی و با کمترین اشتباهات انگلیسی مکالمه کنند. اما باید بگوییم که این مهارت را یک شبه به دست نیاورده اند. اگر شما هم می خواهید به خوبی انگلیسی صحبت کنید باید صبور باشید. زیرا شما این مهارت را می توانید در یک بازه زمانی نسبتا طولانی بیاموزید. 

از آن جایی که روش های زیادی برای تقویت زبان و اسپیکینگ وجود دارد شما می توانید از هر کدام که دوست دارید استفاده کنید. امروز می خواهیم یکی دیگر از این روش ها که روش جالبی نیز است را به شما معرفی نماییم. 


اگر می خواهید زبان انگلیسی خود را به همراه دوستان و با یک مسابقه جذاب تقویت کنید این روش برای شما عالی است. شما می توانید با دوستان خود جمع شوید و پیمانی را با یکدیگر ببندید. برای مثال می توانید هر کسی را که فارسی صجبت کند را جریمه کنید. 

این کار به شما انگیزه بیشتری برای انگلیسی صحبت کردن می دهد و باعث می شود که شما مجبور شوید دقت بیشتری در ساختار جملات و کلمه هایی که استفاده می کنید داشته باشید. 

این کار را می توانید برای ساعت ها و یا حتی چند روز ادامه دهید. برای مثال می توانید در خانه یکی از دوستانتان جمع شوید و تا آخر مهمانی با یکدیگر فقط انگلیسی صحبت کنید. 

یادتان باشد هر کس که فارسی صحبت کند باید جریمه شود. مثلا می توانید مبنای جریمه کردن را جریمه مالی قراردهید. یا هر کس که فارسی صحبت کرد را مجبور کنید که هزینه شام را پرداخت کند. 

حتی می توانید از این روش در مسافرت های دوستانه خود نیز استفاده نمایید. این کار باعث می شود که تمرکز طولانی مدت تری داشته باشید. 

هر چقدر خودتان را بیشتر در فضای انگلیسی قرار دهید می توانید یادگیری بهتر و با کیفیت تر ی داشته باشید. 

این روش نه تنها می توانید برای تقویت مکالمه شما مفید باشد بلکه می توانید از آن به عنوان یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز استفاده کنید. 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با تقویت اسپیکینگ کسب کنید می توانید مقاله 2 روش برای تقویت اسپیکینگ را مطالعه فرمایید.

چگونه ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

موضوع مقاله: چگونه ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

هدف مقاله: آشنایی با روش های یادگیری و تقویت ریدینگ

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیشنهاد تیک آیلتس: اگر می خواهید دیگر مقالات ما را در زمینه ریدینگ مطالعه کنید لطفا روی لینک های زیر کلیک کنید. 

چگونه مهارت های ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

یک روش موثر برای تقویت ریدینگ


مقدمه

دوستان و همراهان عزیز سلام. 

امروز می خواهیم در این مقاله کوتاه درباره یک روش صحبت کنیم که می تواند در یادگیری زبان انگلیسی شما تاثیر داشته باشد. 

مهارت ریدینگ یکی از مهم ترین و در عین حال سخت ترین مهارت هایی است که شما باید در مسیر یادگیری زبان انگلیسی آن را فرا بگیرید. 

روش های زیادی برای تقویت این مهارت وجود دارد. ما در مقاله های قبلی درباره آن بسیار صحبت کرده ایم.

امروز می خواهیم روشی را پیشنهاد کنیم که انجام دادن آن در یادگیری ریدینگ به شما کمک می کند. 

در آزمون آِیلتس ممکن است نتوانید به خوبی تمرکز کنید. می دانید دلیل آن چیست؟ دلیلش این است که زمانی که می خواهید روی متن کار کنید ممکن است صدای اطرافیان حواس شما را پرت کند. این می تواند نتایج نامطلوبی برای شما در بر داشته باشد. 

برای این که خود را برای چنین شرایطی اماده کنید باید تمرین هایی را انجام دهید. بهترین تمرین این است که در اتاق ساکت تمرین نکنید. سعی کنید در حضور دیگران و زمانی که تلویزیون روشن است ریدینگ ها را انجام دهید. این کار در افزایش تمرکز شما نقش زیادی دارد. 

هم چنین باید این را بدانید که در جلسه آزمون شما نمی توانید از دیکشنری استفاده کنید.

به همین دلیل بهتر است روش ها و تکنیک هایی را یاد بگیرید که در حل کردن ریدینگ ها بدون دیکشنری کمک کند. 

درباره این روش ها و تکنیک ها بعدا صحبت خواهیم کرد.

پس اگر در تمرین های آماده سازی خود از دیکشنری استفاده نکنید می توانید پیشرفت بهتری در مهارت های ریدینگ داشته باشید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ریدینگ می توانید مقاله 3 روش برای تقویت ریدینگ را مطالعه فرمایید.

 

یک روش مهم در تقویت اسپیکینگ

موضوع مقاله: یک روش مهم در تقویت اسپیکینگ

هدف مقاله: آشنایی با روش های تقویت اسپیکینگ

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

پیشنهاد تیک آیلتس: برای دسترسی راحت تر به مقالات ما در زمینه تقویت مکالمه انگلیسی می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید. 

در اسپیکینگ آیلتس با چه لهجه ای باید صحبت کنیم؟

یک راه کار ساده برای داشتن مکالمه بهتر

یک روش جالب برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

یک روش برای تقویت مکالمه انگلیسی 


مقدمه

دوستان و همراهان عزیز سلام. امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید و از یادگیری زبان انگلیسی نهایت لذت را ببرید. 

امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که با استفاده از آن می توانید مهارت های مکالمه خود را تقویت کنید. 

اگر می خواهید مکالمه خوبی را در آزمون ایلتس یا در هر مکان دیگری ارائه دهید، باید دو فاکتور مهم و اصلی زبان انگلیسی را یاد داشته باشید. یعنی باید دایره لغات بالایی داشته باشید و بتوانید از گرامر ها به خوبی استفاده نمایید. 

قبلا درباره یادگیری کلمات صحبت کرده ایم. امروز می خواهیم درباره روشی موثر برای تقویت گرامر صحبت کنیم.

یادگیری گرامر ها همیشه کاری چالش برانگیز بوده است. به طوری که گاهی اوقات یادگیری برخی گرامر ها طاقت فرسا می شود. می دانید دلیل اصلی این اتفاق چیست؟

اگر یادگیری گرامر و یا هر بخش دیگری از زبان انگلیسی برای شما بیش از حد سخت است باید بدانید که شما از محتوای متناسب با سطح خود استفاده نمی کنید. همان طور که قبلا هم اشاره کرده ایم، انتخاب محتوای مناسب نکته خیلی مهم در یادگیری زبان انگلیسی است. 

بهترین روش برای یادگیری گرامر کمک گرفتن از یک استاد زبان است. اگر به کلاس زبان می روید، می توانید از استاد خود درخواست کنید که توضیحات بیشتری در زمینه گرامر ها ارائه دهد.

اما اگر به کلاس زبان نمی روید، روش های دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید گرامر ها را به خوبی یاد بگیرید. 
امروز می خواهیم شما را با یکی از این روش ها آشنا سازیم. 

بیشتر اوقات برای یادگیری مهارت های زبانی می توانید از کتاب های اموزشی استفاده کنید. اما شما نمی توانید به هر کتاب و منبعی اعتماد کنید. پس قبل از خرید هر کتابی باید اطلاعات کافی را درباره آن کسب کنید. 

امروز می خواهیم کتابی را به شما معرفی کنیم که می تواند منبع مناسبی برای یادگیری گرامر ها باشد. 


کتاب grammar for IELTS

کتاب grammar for IELTS کتابی است که در آن می توانید توضیحات مناسب و واضحی درمورد گرامر ها پیدا کنید. افرادی که می خواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند باید این کتاب را مطالعه کنند. اگر سطح شما متوسط است و هنوز قصد شرکت در آزمون آیلتس را ندارید این کتاب به شما پیشنهاد نمی شود. 

کتاب grammar for IELTS تمرین هایی را ارائه داده است که با انجام دادن آن ها می توانید درک بهتر و کامل تری نسبت به موضوع داشته باشید. مطالب این کتاب متمرکز روی گرامر هایی است که در آزمون ایلتس بسیار پرکاربردهستند. 

اگر می خواهید در آیلتس شرکت کنید به شدت به شما پیشنهاد می کنیم که این کتاب را مطالعه کنید. 


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه مکالمه انگلیسی کسب کنید می توانید مقاله 2 روش برای تقویت اسپیکینگ را مطالعه نمایید. 

یک روش موثر برای تقویت ریدینگ

موضوع مقاله: یک روش موثر برای تقویت ریدینگ

هدف مقاله: آشنایی با روش های یادگیری و تقویت ریدینگ

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

 مقالات مرتبط تیک آیلتس: اگر می خواهید دیگر مقالات ما را در مورد تقویت ریدینگ بخوانید لطفا روی لینک ها کلیک کنید. 

چگونه مهارت های ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

چگونه ریدینگ خود را تقویت کنیم؟


مقدمه

دوستان و همراهان عزیز تیک آیلتس سلام. امیدوارم از یادگیری زبان انگلیسی لذت برده باشید و با نشاط و انرژی به این مسیر ادامه دهید.

امروز در یکی دیگر از مقالات آموزشی می خواهیم درباره یکی از روش های موثر تقویت مهارت های ریدینگ صحبت کنیم. 

ریدینگ یکی از مهم ترین و چالش برانگیز ترین مهارت های زبان انگلیسی است. به طوری که بیشتر زبان آموزان در این بخش آزمون آیلتس با مشکلاتی روبرو هستند. 

شاید گاهی اوقات با خودتان فکر کنید که یادگیری این مهارت کار بسیار سختی است. باید بگوییم یادگیری ریدینگ آن قدر ها هم سخت نیست. اگر بتوانید از محتوا های مناسب و درست استفاده کنید می توانید یادگیری به مراتب ساده تری داشته باشید. 

اگر بخواهید ریدینگ خود را در زمان کوتاهی تقویت کنید با مشکلاتی روبرو هستید. اما اگر از همین امروز بخواهید تقویت ریدینگ خود را آغاز کنید می توانید به مرور زمان آن را به خوبی فرا بگیرید.

 


روشی که امروز می خواهیم درباره آن صحبت کنیم مطالعه کتاب داستان است. 

شاید در نگاه اول این روش ساده و پیش پا افتاده باشد. حتی ممکن است با خودتان بگویید که این روش نمی تواند روش مناسبی برای تقویت مهارت های زبانی باشد. 

اما حقیقت این است که کتاب داستان می تواند در دراز مدت تاثیر زیادی در مهارت های زبانی شما داشته باشد. یعنی نه تنها ریدینگ بلکه می توانید رایتینگ خود را نیز تقویت کنید. کتاب های داستان متن های قوی و مناسبی دارند. ما به شما توصیه می کنیم که آن ها را در اوقات فراغت خود مطالعه کنید. اگر بتوانید کتاب داستان های زیادی مطالعه کنید می توانید کلمات زیادی را یاد بگیرید. در کنار آن با متن های انگلیسی آشنایی بیشتری پیدا می کنید و در نتیجه خواندن برای شما آسان تر خواهد شد.



همان طور که قبلا هم گفته ایم باید به این نکته توجه داشت باشید که اگر کتاب داستان متناسب با سطح خود را انتخاب نکنید، نمی توانید پیشرفت کنید. انتخاب محتوای مناسب نکته ای است که بسیاری از دانش آموزان به آن توجهی ندارند. 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه یادگیری و تقویت مهارت ریدینگ کسب کنید می توانید مقاله 3 روش برای تقویت ریدینگ را مطالعه کنید.