تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

چند نکته کوتاه برای کسب نمره بهتر در اسپیکینگ آیلتس

موضوع مقاله: چند نکته کوتاه برای کسب نمره بهتر در اسپیکینگ آیلتس

هدف مقاله: آشنایی با روش های تقویت اسپیکینگ

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقالات مرتبط تیک آیلتس: 



مقدمه

دوستان و همراهان همیشگی تیک آیلتس سلام. امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید.

امروز در یکی دیگر از مقالات آموزشی می خواهیم درباره روش هایی گفتگو کنیم که می توانند به شما در زمینه کسب نمره بهتر در اسپیکینگ آیلتس کمک کنند. البته باید توجه داشته باشید روش ها و تکنیک هایی که ما به شما معرفی می کنیم نمی توانند نمره شما را به صورت قطعی تضمین کنند. بلکه در کنار تمرین های پرتکرار و مناسب می توانند تاثیر خود را نشان دهند. اگر بدون انجام دادن تمرین های کافی بخواهید در آزمون شرکت کنید قطعا نمی توانید نتایج مورد نظر خود را کسب کنید. 


1. از کلمات پر کننده استفاده کنید

شاید از خود بپرسید کلمات پر کننده دیگر چه چیز هایی هستند؟ در واقع کلمات پر کننده کلماتی هستند که با استفاده از آن ها می توانید سکوت ها را پر کنید و هم چنین زمان کوتاهی برای فکر کردن درباره ایده ها و چیز هایی که می خواهید بگویید ایجاد کنید. این کلمات و عبارات می توانند کاربرد زیادی در مکالمه شما داشته باشند. یعنی نه تنها می توانید از آن ها در آزمون آیلتس استفاده کنید، بلکه می توانید در مکالمات روزمره هم از آن ها استفاده کنید.

بعضی از این کلمات عبارتند از: 

you know

well

so

actually


2. از عبارات متصل کننده استفاده کنید

در اسپیکینگ آزمون آیلتس باید ایده های خود را طوری به یکدیگر متصل کنید که همه آن ها از یک موضوع کلی پیروی کنند. اگر نتوانید این کار را انجام دهید ممکن است از شما نمره کسر شود. گاهی اوقات برای این که بتوانید ایده ها و تفکرات خود را به یکدیگر ربط دهید باید از بعضی از عبارات خاص استفاده کنید. ما در این جا چند تا از این عبارات را برای شما آورده ایم.

after that

because of that

because

so that


3. از امتحان گیرنده توضیحات بیشتر درخواست کنید

گاهی اوقات ممکن است بعضی از سوال های بخش اسپیکینگ را به خوبی متوجه نشوید. به همین دلیل نیاز دارید که از امتحان گیرنده سوال هایی بپرسید. اما بعضی از شرکت کنندگان آزمون آیلتس فکر می کنند که این کار خوبی نیست و ممکن است نمره آن ها پایین بیاید. اگر شما هم این گونه فکر می کنید کاملا در اشتباه هستید. این کار نه تنها از نمره شما کسر نمی کند بلکه به امتحان گیرنده می فهماند که شما می توانید با استفاده از دانش زبانی خود برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگران سوال بپرسید. 

برای انجام این کار می توانید از این عبارات استفاده نمایید:

?......im sorry i dont quite understand the phrase

 ?......what do you mean by


امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد