تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

2 روش مهم برای عملکرد بهتر در لیسینینگ آیلتس

موضوع مقاله: 2 روش مهم برای عملکرد بهتر در لیسینینگ آیلتس

هدف مقاله: آشنایی با روش های تقویت  لیسینینگ

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقالات مرتبط تیک آیلتس: اگر می خواهید دیگر مقالات ما را در زمینه تقویت مهارت  لیسینینگ مطالعه کنید می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.

چگونه نمره بهتری در  لیسینینگ آیلتس کسب کنیم؟

راه کاری جذاب برای تقویت  لیسینینگ

یک روش موثر در تقویت  لیسینینگ

2 روش برای تقویت  لیسینینگ آیلتس

راهکار های تقویت  لیسینینگ



مقدمه

دوستان و همراهان عزیز و همیشگی تیک آیلتس سلام. امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید. 

امروز در یکی دیگر از مقالات آموزشی می خواهیم درباره روش هایی با شما صحبت کنیم که می تواند به شما در زمینه  لیسینینگ آیلتس کمک کند. بخش  لیسینینگ در آزمون آیلتس یکی از بخش هایی است که بعضی از شرکت کنندگان نمی توانند به خوبی تمرکز کرده و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند. بعضی ها برای تقویت  لیسینینگ خود از روش هایی استفاده می کنند که نمی تواند مناسب و استاندارد باشد. همین می تواند یکی از دلایلی باشد که زبان آموزان نمی توانند نمره خوبی از این بخش کسب کنند.

ما در این جا سعی می کنیم تا با ارائه دادن بهترین روش ها برای تقویت مهارت های زبانی به شما کمک کنیم تا بتوانید نمره خوبی را در  آزمون آیلتس کسب کنید. شما با مطالعه کردن مقالات ما می توانید با بهترین روش های تقویت زبان انگلیسی آشنا شده و با تمرین و تکرار می توانید مهارت های خود را تقویت کنید.

آماده اید؟بیایید شروع کنیم.


1. کلمات کلیدی را در سوالات پیدا کنید

اولین توصیه ای که می خواهم به شما کنم این است که کلمات کلیدی را در سوالات پیدا کنید. با این کار می توانید بهتر به سوالات جواب دهید. قبل از این که بخواهید به سوالات جواب دهید باید آن را با دقت بخوانید تا بتوانید مفهوم سوال را به خوبی متوجه شوید. کلمات کلیدی سوالات  لیسینینگ معمولا اسم اشخاص و یا مکان هاست. اسم افراد و یا مکان هایی که در سوال ذکر شده است قطعا توسط سخنگو نیز گفته خواهد شد. بنابراین باید آن ها را به خاطر بسپارید. اما توجه داشته باشید که کلمات کلیدی دیگری هم وجود دارد. پس نباید همیشه تمرکز خود را روی چنین اسم هایی قرار دهید. 


2. به ساختار گرامری سوالات توجه داشته باشید

باز هم قبل از گوش کردن، باید سوالات را با دقت بخوانید. این بار باید به ساختار گرامری جملات نیز توجه داشته باشید. زیرا گاهی اوقات توجه نکردن به ساختار گرامری می تواند شما را سردرگم کند و نتوانید جواب درست را ارائه دهید. برای مثال گاهی اوقات ممکن است سخنگو از infinitive  استفاده کند ولی شما به اشتباه از gerund  استفاده کنید. این کار می تواند در نمره  لیسینینگ شما تاثیر منفی داشته باشد.


امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و از مطالب آن به خوبی استفاده کرده باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد