تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

یک روش موثر برای تقویت ریدینگ

موضوع مقاله: یک روش موثر برای تقویت ریدینگ

هدف مقاله: آشنایی با روش های یادگیری و تقویت ریدینگ

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

 مقالات مرتبط تیک آیلتس: اگر می خواهید دیگر مقالات ما را در مورد تقویت ریدینگ بخوانید لطفا روی لینک ها کلیک کنید. 

چگونه مهارت های ریدینگ خود را تقویت کنیم؟

چگونه ریدینگ خود را تقویت کنیم؟


مقدمه

دوستان و همراهان عزیز تیک آیلتس سلام. امیدوارم از یادگیری زبان انگلیسی لذت برده باشید و با نشاط و انرژی به این مسیر ادامه دهید.

امروز در یکی دیگر از مقالات آموزشی می خواهیم درباره یکی از روش های موثر تقویت مهارت های ریدینگ صحبت کنیم. 

ریدینگ یکی از مهم ترین و چالش برانگیز ترین مهارت های زبان انگلیسی است. به طوری که بیشتر زبان آموزان در این بخش آزمون آیلتس با مشکلاتی روبرو هستند. 

شاید گاهی اوقات با خودتان فکر کنید که یادگیری این مهارت کار بسیار سختی است. باید بگوییم یادگیری ریدینگ آن قدر ها هم سخت نیست. اگر بتوانید از محتوا های مناسب و درست استفاده کنید می توانید یادگیری به مراتب ساده تری داشته باشید. 

اگر بخواهید ریدینگ خود را در زمان کوتاهی تقویت کنید با مشکلاتی روبرو هستید. اما اگر از همین امروز بخواهید تقویت ریدینگ خود را آغاز کنید می توانید به مرور زمان آن را به خوبی فرا بگیرید.

 


روشی که امروز می خواهیم درباره آن صحبت کنیم مطالعه کتاب داستان است. 

شاید در نگاه اول این روش ساده و پیش پا افتاده باشد. حتی ممکن است با خودتان بگویید که این روش نمی تواند روش مناسبی برای تقویت مهارت های زبانی باشد. 

اما حقیقت این است که کتاب داستان می تواند در دراز مدت تاثیر زیادی در مهارت های زبانی شما داشته باشد. یعنی نه تنها ریدینگ بلکه می توانید رایتینگ خود را نیز تقویت کنید. کتاب های داستان متن های قوی و مناسبی دارند. ما به شما توصیه می کنیم که آن ها را در اوقات فراغت خود مطالعه کنید. اگر بتوانید کتاب داستان های زیادی مطالعه کنید می توانید کلمات زیادی را یاد بگیرید. در کنار آن با متن های انگلیسی آشنایی بیشتری پیدا می کنید و در نتیجه خواندن برای شما آسان تر خواهد شد.



همان طور که قبلا هم گفته ایم باید به این نکته توجه داشت باشید که اگر کتاب داستان متناسب با سطح خود را انتخاب نکنید، نمی توانید پیشرفت کنید. انتخاب محتوای مناسب نکته ای است که بسیاری از دانش آموزان به آن توجهی ندارند. 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه یادگیری و تقویت مهارت ریدینگ کسب کنید می توانید مقاله 3 روش برای تقویت ریدینگ را مطالعه کنید. 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد