تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

یک روش جالب برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

موضوع مقاله: یک روش جالب برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

هدف مقاله: تقویت مهارت مکالمه 

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیشنهاد تیک آیلتس: اگر می خواهید به مقالات ما در زمینه تقویت مکالمه انگلیسی دسترسی داشته باشید می توانید روی لینک های زیر گلیگ کنید. 

در اسپیکینگ آیلتس با چه لهجه ای باید صحبت کنیم؟

یک راهکار ساده برای داشتن مکالمه بهتر

یک روش مهم در تقویت اسپیکینگ

یک روش برای تقویت مکالمه انگلیسی



مقدمه

دوستان و همراهان عزیز و ارجمند سلام.

امروز در یکی دیگر از مقالات آموزشی می خواهیم درباره روشی صحبت کنیم که می تواند روش جالبی برای یادگیری و تقویت مهارت های زبانی شما باشد. 

امروزه داشتن یک مکالمه خوب و قوی آرزوی افراد زیادی است. شاید در ابتدا یادگیری مهارت های اسپیکینگ یا همان مکالمه کردن برای شما بسیار سخت باشد. اما به مرور زمان و با انجام دادن تمرین های مناسب می توانید پیشرفت چشمگیری در زمینه زبان انگلیسی داشته باشید. 

همان طور که قبلا هم گفته ایم روش های بسیار زیادی برای تقویت اسپیکینگ وجود دارد. بیشتر زبان آموزان و شرکت کنندگان آزمون آیلتس با هدف داشتن مکالمه عالی زبان را می آموزند. 

افراد زیادی وجود دارند که می توانند به خوبی و با کمترین اشتباهات انگلیسی مکالمه کنند. اما باید بگوییم که این مهارت را یک شبه به دست نیاورده اند. اگر شما هم می خواهید به خوبی انگلیسی صحبت کنید باید صبور باشید. زیرا شما این مهارت را می توانید در یک بازه زمانی نسبتا طولانی بیاموزید. 

از آن جایی که روش های زیادی برای تقویت زبان و اسپیکینگ وجود دارد شما می توانید از هر کدام که دوست دارید استفاده کنید. امروز می خواهیم یکی دیگر از این روش ها که روش جالبی نیز است را به شما معرفی نماییم. 


اگر می خواهید زبان انگلیسی خود را به همراه دوستان و با یک مسابقه جذاب تقویت کنید این روش برای شما عالی است. شما می توانید با دوستان خود جمع شوید و پیمانی را با یکدیگر ببندید. برای مثال می توانید هر کسی را که فارسی صجبت کند را جریمه کنید. 

این کار به شما انگیزه بیشتری برای انگلیسی صحبت کردن می دهد و باعث می شود که شما مجبور شوید دقت بیشتری در ساختار جملات و کلمه هایی که استفاده می کنید داشته باشید. 

این کار را می توانید برای ساعت ها و یا حتی چند روز ادامه دهید. برای مثال می توانید در خانه یکی از دوستانتان جمع شوید و تا آخر مهمانی با یکدیگر فقط انگلیسی صحبت کنید. 

یادتان باشد هر کس که فارسی صحبت کند باید جریمه شود. مثلا می توانید مبنای جریمه کردن را جریمه مالی قراردهید. یا هر کس که فارسی صحبت کرد را مجبور کنید که هزینه شام را پرداخت کند. 

حتی می توانید از این روش در مسافرت های دوستانه خود نیز استفاده نمایید. این کار باعث می شود که تمرکز طولانی مدت تری داشته باشید. 

هر چقدر خودتان را بیشتر در فضای انگلیسی قرار دهید می توانید یادگیری بهتر و با کیفیت تر ی داشته باشید. 

این روش نه تنها می توانید برای تقویت مکالمه شما مفید باشد بلکه می توانید از آن به عنوان یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز استفاده کنید. 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با تقویت اسپیکینگ کسب کنید می توانید مقاله 2 روش برای تقویت اسپیکینگ را مطالعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد