تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

راهکاری جذاب برای تقویت لیسینینگ

موضوع مقاله: راهکاری جذاب برای تقویت لیسینینگ

هدف مقاله: آشنایی با روش های تقویت مهارت های شنیداری

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیشنهاد تیک آیلتس: اگر می خواهید به دیگر مقالات ما در زمینه تقویت مهارت های شنیداری دسترسی داشته باشید می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید. 

چگونه نمره بهتری در لیسینینگ آیلتس کسب کنیم؟

یک روش موثر در تقویت لیسینینگ

2 روش برای تقویت لیسینینگ آیلتس

راه کار های تقویت لیسینینگ


مقدمه

دوستان و زبان آموزان عزیز سلام. خوب هستید؟ امیدوارم لحظات خوب و با نشاطی را سپری کنید. 

امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که یکی از بهترین و در عین حال جذاب ترین روش های یادگیری و تقویت زبان انگلیسی است. احتمالا بیشتر زبان آموزان با این روش اشنا هستند و از آن استفاده می کنند. اما باید روش های درست و صحیح انجام دادن آن را نیز یاد داشته باشید. 

روشی که امروز می خواهیم درباره آن صحبت کنیم، تماشا کردن فیلم و سریال های خارجی است. امروزه تماشا کردن فیلم های سینمایی و سریال های خارجی بسیار محبوب است. به طوری که اغلب جوان ها جدید ترین فیلم های خارجی را هم دنبال می کنند. اگر هدف شما از تماشا کردن فیلم های خارجی فقط پر کردن اوقات فراغت است، می توانید آن را به هر نحوه ای تماشا کنید. اما اگر می خواهید با تماشا کردن ان ها زبان خود را هم تقویت کنید، باید از روش های اصولی پیروی کنید. 


چگونه فیلم و سریال های خارجی را تماشا کنیم؟

ما در مقاله های قبلی سریال هایی را به شما معرفی کردیم که منابع غنی و بی نظیری برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. امروز هم می خواهیم به شما بگوییم چگونه آن ها را نگاه کنید که بتوانید عبارات و کلمات استفاده شده در آن ها را با بهترین کیفیت یاد بگیرید. 

اول از همه باید یک منبع عالی برای یادگیری زبان پیدا کنید. همان طور که در مقالات دیگر هم گفته ایم سریال FRIENDS یکی از بهترین سریال هایی است که می توانید برای یادگیری زبان از آن استفاده نمایید. 

پیشنهاد ما این است که برای اولین بار که می خواهید این سریال را تماشا کنید، باید از زیر نویس فارسی استفاده نمایید. زیرا اگر می خواهید با عبارات آشنا شده و روند سریال را متوجه شوید باید از زیر نویس فارسی استفاده کنید. در غیر این صورت یادگیری و متوجه شدن آن ها می تواند کار چالش برانگیزی باشد. 

وقتی که سریال یا فیلمی را یک بار دیدید، باید دوباره آن را تماشا کنید. اما این بار با زیر نویس انگلیسی. با این کار می توانید کلمات را به راحتی پیدا کرده و معنی آن ها را در فرهنگ لغت خود جستجو کنید. اگر بخواهید می توانید برای دفعه سوم بدون هیچ زیرنویسی فیلم را تماشا کنید. 

اگر در دفعه سوم، یعنی بدون هیچ زیر نویسی توانستید بیشتر مکالمات را متوجه شوید آن گاه می توان گفت مهارت های خود را در زمینه لیسینینگ تقویت کرده اید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد