تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

معرفی کتاب یادگیری زبان

موضوع مقاله: معرفی کتاب یادگیری زبان 

هدف مقاله: آشنایی با کتاب های مناسب یادگیری زبان انگلیسی

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقالات مرتبط تیک آیلتس: اگر می خواهید به دیگر مقالات ما در زمینه معرفی کتاب انگلیسی دسترسی داشته باشید می توانید روی لینک ها کلیلک کنید.

معرفی کتاب آموزش زبان

آشنایی با کتاب های تقویت زبان انگلیسی


مقدمه 

دوستان و همراهان عزیز سلام. امیدوارم یادگیری زبان انگلیسی برای شما جذاب و لذت بخش باشد. امروز در یکی دیگر از مقاله های آموزشی خود، می خواهیم شما را با دو کتاب یادگیری زبان انگلیسی آشنا کنیم. شما با مطالعه و یادگیری مطالب این کتاب ها می توانید مهارت های زبانی خود را بهبود ببخشید.

همان طور که قبلا هم گفته ایم، قبل از تهیه کتاب و یا هر محتوای آموزشی دیگری باید سطح خود را تعیین کنید. این کار می توانید کمک زیادی به شما در زمینه یادگیری زبان داشته باشد. زیرا انتخاب محتوای متناسب با سطح خود می باعث پیشرفت شما شود. اما اگر محتوای کتاب ها و مطالبی که می خوانید از سطح شما بالاتر و یا حتی پایین تر باشد نمی تواند به شما کمک کند.



کتاب هایی که می خواهیم امروز به بررسی ان ها بپردازیم، کتاب های مهم و تاثیرگذاری در زمینه زبان انگلیسی هستند. پس اگر می خواهید زبان خود را تقویت کنید و در آزمون های بین المللی و معتبر شرکت کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این کتاب ها را حتما مطالعه فرمایید.

 


1. FIRST CERTIFICATE ORGANIZER

کتاب first certificate organiser کتابی است که حتما باید یک روزی آن را مطالعه کنید. این کتاب سرشار از مطالبی است که خواندن آن ها می تواند تاثیر به سزایی در مهارت های زبانی شما داشته باشد. اگر می خواهید در آزمون FCE شرکت کنید، حتما باید این کتاب را مطالعه کرده باشید. از آن جایی که آزمون FCE  سطح بالایی دارد، بنابراین این کتاب برای افراد مبتدی پیشنهاد نمی شود.

این کتاب محتوای با کیفیت و گوناگونی را ارائه داده است. به طوری که می توانید در این کتاب متن های ریدینگ، گرامر ها و کلمات و ترکیب های آن ها را به صورت گسترده ای پیدا کنید. در انتهای این کتاب اطلاعاتی ارائه شده است که می توانید از آن ها برای اطلاعات عمومی و اضافه خود استفاده نمایید.



تمرین هایی که در این کتاب وجود دارد می تواند به شما کمک کند تا مهارت های زبانی خود را به خوبی تقویت کنید. تمرین های این کتاب استاندارد هستند. یعنی این سوالات محتوا های ارائه شده را طوری به صورت سوال در آورده اند که با حل کردن آن ها می توانید مطالب را با بهترین کیفیت فرا بگیرید. این کتاب یکی از معتبر ترین منابعی است که می توانید از آن ها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده نمایید. 

خواندن این کتاب و یادگیری محتوای آن به شما کمک می کند تا برای شرکت در آزمون های معتبر آماده شوید.

این کتاب را می توانید از بیشتر کتاب فروشی های سراسر کشور تهیه کنید. از آن جایی که این کتاب قیمت بالایی هم ندارد خرید آن نمی تواند برای شما دردسر ساز باشد.


2. BASIC GRAMMAR IN USE

اگر سطح شما بالاست و یا حتی اگر مبتدی هستید و در یادگیری گرامر ها مشکل دارید، نگران نباشید. این کتاب در سطح های گوناگونی ارائه شده است که می تواند شما را در یادگیری گرامر ها یاری کند. 

توضیحات این کتاب کاملا واضح است. یعنی فقط با یک یا نهایتا دوبار خواندن این کتاب می توانید محتوای آن را به خوبی و با بهترین کیفیت یاد بگیرید. اما باز هم باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که اگر سطح کتاب برای شما مناسب نباشد، نه تنها به شما کمک نمی کند بلکه باعث پس رفت شما هم خواهد شد. از ان جایی که مجموعه کتاب های basic grammar in use  در سطوح مختلفی ارائه شده است سعی کنید کتابی را انتخاب کنید که با سطح زبان انگلیسی شما همخوانی دارد. 



در کتاب BASIC GRAMMAR IN USE سطح STARTER  و  INTERMEDIATE گرامر های ساده و پایه به صورتی ارائه شده است که یادگیری آن برای همه زبان آموزان راحت خواهد بود. با انجام دادن تمرین های آن می توانید درک خوب و کاملی نسبت به مطالب این کتاب داشته باشید.

اگر می خواهید در آزمون های بین الملللی هم چون آیلتس شرکت کنید، خواندن این کتاب برای شما ضروری نمی باشد. اما مطالعه کردن این کتاب و انجام دادن تمرین های آن خالی از لطف نیز نیست.


 اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه کتاب های یادگیری زبان کسب کنید می توانید مقاله معرفی کتاب آموزش زبان انگلیسی را مطالعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد