تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

آشنایی با کتاب های تقویت زبان انگلیسی

موضوع مقاله: آشنایی با کتاب های تقویت زبان انگلیسی

هدف مقاله: پیدا کردن کتاب های مناسب برای یادگیری زبان

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیشنهاد تیک آیلتس: اگر می خواهید با کتاب های بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی آشنایی پیدا کنید می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.

معرفی کتاب های آموزش زبان 

معرفی کتاب یادگیری زبان

معرفی کتاب آموزش زبان انگلیسی


مقدمه  

دوستان و همراهان عزیز و همیشگی سلام. خوب هستید؟ امیدوارم از یادگیری زبان انگلیسی لذت کافی را برده باشید.

امروز در این مقاله آموزشی می خواهیم درباره موضوعی صحبت کنیم که می تواند تاثیر زیادی در مهارت های زبانی شما داشته باشد. همواره پیدا کردن یک کتاب مناسب و قابل اعتماد برای یادگیری زبان برای دانش آموزان کار چالش برانگیزی بوده است. گاهی اوقات شما برای تهیه کتاب های انگلیسی باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. اما غافل از این که با کم ترین هزینه می توانید بهترین منابع را برای تقویت زبان انگلیسی خود پیدا کنید. 

امروز می خواهیم یکی از این روش ها را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن هم زبان خود را تقویت کنید و هم در اوقات فراغت خود از مطالعه کردن لذت ببرید. 

 

مجله READERS DIGEST

اگر می خواهید مهارت های زبانی خود را بهبود ببخشید و با متن های ادبی آشنایی بیشتری پیدا کنید، حتما باید مجله READERS DIGEST را مطالعه نمایید. این مجله شامل متن هایی است که می تواند کمک زیادی به شما در زمینه آزمون آیلتس نیز بکند. زیرا موضوعاتی که در این مجله استفاده می شود، اغلبا موضوعاتی است که در آزمون های آیلتس نیز استفاده می شود. بنابراین با مطالعه کردن این متن ها می توانید با این موضوعات آشنا شده و کلمات مربوط به آن ها را پیدا نمایید. 

متن هایی که در این مجله هستند بسیار قوی هستند. یعنی شما با مطالعه روزانه این متن ها می توانید مهارت ریدینگ خود را به خوبی تقویت کنید. همچنین یادگیری کلمات و عبارات موجود در این متن ها هم خالی از لطف نیست. بسیاری از این کلمات پراهمیت هستند و با یادداشتن آن ها می توانید نمره بهتری در اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس کسب کنید. 

شاید بپرسید چگونه این مجله را تهیه کنیم؟ این مجله را می توانید از بعضی از کتاب فروشی های ایران پیدا کنید. اما اگر می خواهید نسخه اصلی و اورجینال آن را مطالعه کنید، باید فایل پی دی اف این مجله را دانلود کنید. 

هم چنین می توانید از روش بهتری برای مطالعه مجله READERS DIGEST استفاده نمایید. با مراجعه به سایت این مجله می توانید به تمامی متن ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. در این سایت تمام متن ها با توجه به موضوعات دسته بندی شده اند تا شما بتوانید به راحتی به همه آن ها دسترسی داشته باشید. 

اگر می خواهید متن های انگلیسی را به راحتی بخوانید و آن ها را به خوبی متوجه شوید، حتما این مجله را مطالعه کنید. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد