تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

تیک آیلتس

در این وبلاگ مطالبی در مورد آموزش های آیلتس منتشر خواهد شد.

معرفی کتاب آموزش زبان

موضوع مقاله: معرفی کتاب آموزش زبان انگلیسی

هدف مقاله: آشنایی با کتاب های اموزش زبان انگلیسی

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقالات مرتبط تیک آیلتس: اگر می خواهید به دیگر مقالات ما در زمینهمعرفی کتاب آموزشی دسترسی داشته باشید می توانید روی لینک ها کلیک کنید. 

آشنایی با کتاب های تقویت زبان انگلیسی

معرفی کتاب آموزش زبان انگلیسی

معرفی کتاب یادگیری زبان


مقدمه

دوستان و همراهان تیک آیلتس سلام.

امروز هم با یکی دیگر از مقالات آموزشی در خدمت شما هستیم تا به شما در زمینه یادگیری زبان انگلیسی کمک کنیم. اگر می خواهید از محتوای این مقاله استفاده کنید لطفا آن را تا انتها مطالعه فرمایید.

داشتن مهارت های مکالمه عالی دغدغه بیشتر زبان آموزان است. برای این که بتوانید مکالمه عالی داشته باشید راهکار های متنوعی وجود دارد. امروز می خواهیم درباره یکی از آن ها یعنی ضرب المثل های انگلیسی صحبت کنیم.

  

چگونه ضرب المثل های انگلیسی را یاد بگیریم؟

حتما تا کنون اصطلاحات یا ضرب المثل های انگلیسی زیادی را شنیده اید. گاهی اوقات نمی توانید معنی و مفهوم آن ها را به خوبی بفهمید. می دانید دلیل ان چیست؟ 

شما برای یادگیری عبارت های انگلیسی می توانید آن ها را به صورت کلمه به کلمه ترجمه کنید تا بتوانید معنی عبارت را متوجه شوید. 

اما نکته مهمی که در ضرب المثل های انگلیسی وجود دارد این است که آن ها را نمی توانید به صورت کلمه به کلمه ترجمه کنید. یعنی باید معنی آن ها را در دیکشنری پیدا کرده و به خاطر بسپارید.


 

ضرب المثل های انگلیسی می توانند کمک زیادی به شما در بخش اسپیکینگ آیلتس کنند. زیرا استفاده از آن ها می تواند نمره شما را افزایش دهد. اما گاهی اوقات یادگیری آن ها سخت و طاقت فرسا خواهد بود. 

به همین دلیل شما به یک کتاب خوب نیاز دارید که با استفاده از آن بتوانید ضرب المثل های انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید. 

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که کتاب basic idioms in use  را مطالعه کنید. در این کتاب می توانید تعداد بسیار زیادی ضرب المثل پیدا کنیدکه با توضیحات ازائه شده در کتاب، یادگیری آن ها برای شما آسان شده است.



در این کتاب تمرین هایی نیز آورده شده است که انجام دادن آن ها می تواند به شما کمک کند تا این عبارات و ضرب المثل ها را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید. در انتهای کتاب توضیحات اضافه ای هم وجود دارد که می توانید از آن ها برای افزایش اطلاعات خود در زمینه زبان انگلیسی استفاده نمایید.

 امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد